GODDAMNIT – Talk about luck.

Ok so a few days ago someone painted fuck on my car – and it just wiped off. Good.

Last night I was driving to dinner, minding my own business, creeping forwards waiting at a traffic light the next thing I know ‘bang’ I look back and some fuckwit on a motorbike has just rear ended me.

He quickly regained his balance and cabut, he was gone.

I didn’t have time to note down his registration plate before he disappeared into the traffic, the odd thing was after being slammed into the drivers back pretty hard, his passenger nonchalantly just kept sms-ing on his phone.

I thought ah the damage can’t be much, it’s just a bike….


How wrong I was, no wonder he *cabut* so fast.

I wish he had dented the bumper as that’s quite easy to fix, but the boot…as it’s made of an air pocket can’t be banged out. They might be able to use the “huge magnet and pull it” technique – but I’m not sure.

Either way it’s not gonna be cheap.

The scratch goes all the way across the light.

Dent & Scratch

He must have been going some speed to leave a tyre mark like this…ON MY CAR.

Tyre Mark

Perhaps he saw my Transit post and wanted to race me?

Anyone wanna sponsor me a respray?!

Ok so unlike the fuck this doesn’t wipe off *sigh*.

What a week eh?




You can subscribe via e-mail to get my posts in your Inbox, or stalk me on numerous other platforms.

Follow my Dayre!

, , , , , , , ,

17 Responses to GODDAMNIT – Talk about luck.

  1. KY August 10, 2007 at 1:54 pm #


  2. Azmeen August 10, 2007 at 2:17 pm #

    Damn… that sucks.

    And the bugger just rode away, eh?

  3. cmos August 10, 2007 at 2:33 pm #

    Sorry to hear bout the incident. Dude… dinky kapchais can do some serious damage. Just take a look at mine – http://cmos.textmalaysia.com/pawned_1.html

  4. ddkwh August 10, 2007 at 2:56 pm #

    sorry to hear about the damage. good polishing may solve the paint and tyre marks of the car though. good luck with the dent. farking hit-and-run idiots!!

  5. terenceg August 10, 2007 at 4:12 pm #

    okay big boy, i’ll sponsor RM 10

    your back would cost you most to most RM 200 or less to respray..now you need 190 more

  6. MonkeyWong August 10, 2007 at 4:48 pm #

    Shit, I faced some problem before somewhere in Cheras. Too bad!

  7. Grant S. August 10, 2007 at 6:03 pm #

    Obviously writing the “fuck” was a marker, but they remembered who to hit anyway!~~! Seriously crap luck though.
    (I can’t forgive you the Technorati tag “stupid fucking motorbikes” though – wanna race a “stupid fucking motorcycle” anytime in your baby tin can? 😉 🙂

  8. easyriderlovescs August 11, 2007 at 12:03 am #

    nothing a good spray job can’t handle for the tyre marks

    as for the dents and scratches, i think a trip to the proton service workshop is in order, bad ass scratches are the hardest to fix, my best estimate is at least RM500 and a few carless days

  9. Dr. Tan August 11, 2007 at 11:22 am #

    Rempit bikers are such fuckers.

  10. suanie August 12, 2007 at 2:16 am #

    this car a bit teh suey also lor…

  11. Danny Foo August 12, 2007 at 6:11 pm #

    It was fuck’s sister…wussie ran away. 😛

  12. Kurt August 12, 2007 at 6:32 pm #

    Someone should invent a really long stick that stretches out the window to beat the shit out of those retards without getting out of your car. It can’t be that hard.

    Meanwhile, we’ll just have to stick to chasing and running them over.

    Hell, the car’s already damaged right? What’s another arm stuck in the suspension?

  13. easyriderlovescs August 13, 2007 at 12:37 am #

    “It was fuck’s sister…wussie ran away”

    Nah it was probably fuck himself on a motorbike, he doesn’t want to damage his car.

  14. Musa August 13, 2007 at 12:27 pm #

    So.. did you fix it yet? how much is cost you? I have the same problem,same spot too!, and the mechanic is asking rm250 to fix it up. ok or not?

  15. spiller August 13, 2007 at 2:25 pm #

    the passenger should sponsor half! hahaha. some more sms-ing huh? *nose bleed*

  16. easyriderlovescs August 13, 2007 at 5:50 pm #

    “So.. did you fix it yet? how much is cost you? I have the same problem,same spot too!, and the mechanic is asking rm250 to fix it up. ok or not?”

    WTH mine cost at least RM500 to fix. Did you go to the authorized service centre or third-party mechanic to fix the damage? I went to the Proton Edar service workshop to get mine fixed. What was your cost estimate/quotation?

  17. ShaolinTiger August 14, 2007 at 5:15 pm #

    Azmeen: Yeah quickly pick up his bike and cabut.

    cmos: Yeah they cause a surprising amount of damage, lucky yours paid up tho.

    ddkwh: Yeah dent on the boot is a pain – time to respray the whole car I think.

    terenceg: Haha yeah should be RM200-300 I guess.

    Grant S.: Sure anytime 😛 Can you get your knee down on that banana yet?

    easyriderlovescs: Nah proton is a rip-off, can get it done for RM200-300 most likely.

    MonkeyWong: Guess what, this was in Cheras too.

    Kurt: That sounds good, sign me up for a couple of those devices when you start producing them 😀

    Musa: Sounds reasonable, I’ll probably just wait and respray the whole car when I got the money, it’s about time.

    spiller: Crazy assholes eh?